Gyakori kérdések - Zsu Állati Kuckója
🐾 Általános 🐾
Kérdésem merült fel a termékekkel kapcsolatban, kinek tehetem fel?
Személyesen jómagam (Kecskés Zsuzsanna – a Zsu Állati Kuckó tulajdonosa) fogom tartani a kapcsolatot a vásárlóimmal. Kérlek, nézd meg a Kapcsolat oldalt és vedd fel a kapcsolatot velem az űrlap segítségével a hét bármelyik napján 0-24 órában. Ha számodra ez nem megfelelő, inkább telefonon szeretnél velem beszélni hétköznapokon munkaidőben mindig elérhető vagyok.
Biztos vagyok benne, hogy segíteni tudok majd. 😊
Szeretnék folyamatosan értesülni a hírekről, új termékekről, gazdik beszámolóiról, stb... Hogyan tehetem meg?
Ha csatlakozol a Zsu Állati Kuckó Instagram és Facebook oldalához garantáltan nem fogsz lemaradni a legújabb tartalmakról sem.
Megrendelésedkor megadott e-mail címedre küldött hírlevelemből értesülhetsz új termékekről, akciókról, kedvezményekről. Természetesen erről a hírlevélről bármikor le is iratkozhatsz a Leiratkozom gombra való kattintással.
🐾 Kedvezmények 🐾
Honnan tudom meg melyek az akciós termékek?
Minden termék esetében megjelölésre kerülnek a normál árak és az új akciós árak is. Mindenki időben tájékozódhat egy-egy termék árváltozásáról a közösségi felületeken, hírlevelemben.
🐾 Regisztráció 🐾
Kötelező regisztrálnom a vásárlásom előtt?
Nem, természetesen nem kötelező! Vásárolni enélkül is tudsz.
Viszont számos előnyökkel jár ha regisztrálsz az oldalra.
A regisztráció ingyenes és bármikor törölheted a profilodat.
Milyen előnyei vannak a regisztrációnak?
A regisztrált tagok számos ajándékot kapnak a rendelésük mellé, különleges akciókban részesülnek. Ha megadod kiskedvenced adatait is, akkor az Ő nevét is feltüntetem a csomagon, ha pedig még a szülinapjának dátumát is megadod, akkor emlékezetetőt és hasznos infókat küldök e-mailben, valamint a szülinapos rendelések mellé meglepetés ajándékot csomagolok!
🐾 Szállítás 🐾
Személyesen át tudom-e venni a rendelésemet?
Nem, sajnos a személyes átvétel nem lehetséges.
Mikor kapom meg a rendelésem?
Mindig törekszem arra, hogy a megrendelőm elégedett legyen és a lehető leghamarabb kapja kézhez a megrendelt csomagját.
A munkanapokon 12:00 óráig leadott és beérkezett utánvétes rendeléseket törekszem még aznap teljesíteni (ha a termék van készleten).
A banki átutalással érkező megrendeléseket pedig azután állítom össze, miután az utalásod megérkezett hozzám. A banki átutalás teljesítésére 48 órád van, a rendelés leadását követően. Ha addig nem történik meg az utalás, rendelésed törlődik.
Belföldön a kézbesítést a GLS futárszolgálat pár munkanapon belül teljesíti, ha nem így történne, vedd fel velem vagy a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatával a kapcsolatot. Minden esetben e-mail és SMS értesítőt kapsz a belföldi rendelésedhez. Amennyiben GLS futárszolgálattal csomagpontra rendeled belföldön csomagod, úgy kérlek, figyeld az e-mail fiókodat, mert oda küldik az értesítőt.
Érdemes figyelned a spam mappád is, nehogy véletlen oda keveredjen az üzenet.
Milyen esetben hosszabbodhat meg a rendelés?
- A rendelés abban az esetben lehet hosszabb a megszokottnál, ha ünnepnap közelében történik a rendelés.
- Ha a kiválasztott termékek közül valami nincsen raktáron. Ez esetben minden esetben egyeztetünk a vásárlóval.
Ha az egyik terméknek ingyenes a szállítási díja, kell a többi termékre attól még szállítási díjat fizetnem?
Nem, ha bármelyik termék, melyet a kosaradba teszel ingyenes szállítással rendelkezik, úgy minden további terméknek is ingyenes lesz a szállítási díja.
Hogyan tudok fizetni?
Fizetési módok: banki átutalással, Barion rendszerrel, utánvéttel és a PayPal rendszerén keresztül .