Jó helyen jársz, ha egy állati webshopra vágysz!

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések - Zsu Állati Kuckója

🐾 Általános 🐾

Kérdésem merült fel a termékekkel kapcsolatban, kinek tehetem fel?

Személyesen jómagam (Kecskés Zsuzsanna – a Zsu Állati Kuckó tulajdonosa) fogom tartani a kapcsolatot a vásárlóimmal.  Kérlek, nézd meg a Kapcsolat oldalt és vedd fel a kapcsolatot velem az űrlap segítségével a hét bármelyik napján 0-24 órában. Ha számodra ez nem megfelelő, inkább telefonon szeretnél velem beszélni hétköznapokon munkaidőben mindig elérhető vagyok. 

Biztos vagyok benne, hogy segíteni tudok majd. 😊

Szeretnék folyamatosan értesülni a hírekről, új termékekről, gazdik beszámolóiról, stb... Hogyan tehetem meg?

Ha csatlakozol a Zsu Állati Kuckó Instagram és Facebook oldalához garantáltan nem fogsz lemaradni a legújabb tartalmakról sem. 

Megrendelésedkor megadott e-mail címedre küldött hírlevelemből értesülhetsz új termékekről, akciókról, kedvezményekről. Természetesen erről a hírlevélről bármikor le is iratkozhatsz a Leiratkozom gombra való kattintással. 

🐾 Kedvezmények 🐾

Honnan tudom meg melyek az akciós termékek?

Minden termék esetében megjelölésre kerülnek a normál árak és az új akciós árak is. Mindenki időben tájékozódhat egy-egy termék árváltozásáról a közösségi felületeken, hírlevelemben. 

🐾 Regisztráció 🐾

Kötelező regisztrálnom a vásárlásom előtt?

Nem, természetesen nem kötelező! Vásárolni enélkül is tudsz.

Viszont számos előnyökkel jár ha regisztrálsz az oldalra. 

A regisztráció ingyenes és bármikor törölheted a profilodat.

Milyen előnyei vannak a regisztrációnak?

A regisztrált tagok számos ajándékot kapnak a rendelésük mellé, különleges akciókban részesülnek. Ha megadod kiskedvenced adatait is, akkor az Ő nevét is feltüntetem a csomagon, ha pedig még a szülinapjának dátumát is megadod, akkor emlékezetetőt és hasznos infókat küldök e-mailben, valamint a szülinapos rendelések mellé meglepetés ajándékot csomagolok!

🐾 Szállítás 🐾

Személyesen át tudom-e venni a rendelésemet?

Nem, sajnos a személyes átvétel nem lehetséges. 

Mikor kapom meg a rendelésem?

Mindig törekszem arra, hogy a megrendelőm elégedett legyen és a lehető leghamarabb kapja kézhez a megrendelt csomagját. 

A munkanapokon 12:00 óráig leadott és beérkezett utánvétes rendeléseket törekszem még aznap teljesíteni. 

A banki átutalással érkező megrendeléseket pedig azután állítom össze, miután az utalásod megérkezett hozzám. 

Belföldön a kézbesítést a GLS futárszolgálat pár munkanapon belül teljesíti, ha nem így történne, vedd fel velem vagy a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatával a kapcsolatot. Minden esetben e-mail és SMS értesítőt kapsz a belföldi rendelésedhez. Amennyiben GLS futárszolgálattal csomagpontra rendeled belföldön csomagod, úgy kérlek, figyeld az e-mail fiókodat, mert oda küldik az értesítőt. 

Külföldi csomagok esetén a kézbesítés 2-8 munkanap között mozog. A pontos szállítási időről e-mailes tájékoztatót kell kapnod, ahol csomagszám alapján pontosan tudod követni a csomagod helyzetét.

Érdemes figyelned a spam mappád is, nehogy véletlen oda keveredjen az üzenet. 

Milyen esetben hosszabbodhat meg a rendelés?

  • A rendelés abban az esetben lehet hosszabb a megszokottnál, ha ünnepnap közelében történik a rendelés. 
  • Ha a kiválasztott termékek közül valami nincsen raktáron. Ez esetben mindig küldök egy e-mail értesítést, melyben megbeszélem a vásárlóval, hogy szeretné e megvárni a termék érkezését, vagy külön válasszam  a rendelést és ha a termék megérkezik utólag küldjem e el (természetesen ez esetben a hiányzó termék utólagos postázása ingyenes), vagy lemond az adott rendelésről / termékről. 

Ha az egyik terméknek ingyenes a szállítási díja, kell a többi termékre attól még szállítási díjat fizetnem?

Nem, ha bármelyik termék, melyet a kosaradba teszel ingyenes szállítással rendelkezik, úgy minden további terméknek is ingyenes lesz a szállítási díja.

Hogyan tudok fizetni?

Fizetési módok: banki átutalással, Barion rendszerrel, utánvéttel és a PayPal rendszerén keresztül .